czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Blog Award

Dziękuję  Nessie z blogosfery (http://potworispolka.blogspot.com) za nominowanie mnie do zabawy Liebster Blog. Zabawa ma na celu wzajemne poznanie się blogerów z tych mniejszych blogów. Polega ona na odpowiedzi na 11 pytań, następnie wymyśleniu własnych 11 pytań i nominowaniu kolejnych blogów.






Moje odpowiedzi na pytania Nessie:


1. Czy jesteś wzrokowcem czy słuchowcem?


Stanowczo... wzrokowcem.

2. Wolisz koty czy psy?

Lubię i te i te, posiadam psiaka, lecz mam uczulenie na sierść :-/

3. Książka, która wywarła na Ciebie wpływ.

Oj, dużo takich. Ostatnio... "Dwa serca anioła" W. Widłaka

4. Czy masz prawdziwą pasję?

Z pasją to potrafię szperać w sieci ;-) A jeśli idzie o inne, nieco mniejsze... uczę się grać na gitarze oraz rozszerzam znajomość języka migowego.

5. Gdybyś miała jeden dzień tylko dla siebie jak byś go spędziła?

Oj... ciężko to sobie wyobrazić. Jest wiele rzeczy, za którymi tęsknię oraz.. wiele, które chciałabym zrealizować. Gdybym miała nieograniczone środki finansowe i czas faktycznie TYLKO dla siebie... poszłabym na basen popływać, później do masażysty a jeszcze później dostarczyłabym sobie adrenaliny skokiem tandemowym ze spadochronem (starając się nie umrzeć z wrażenia w międzyczasie ;)) a wieczorem... sesja z książką...


6. Czy uprawiasz/uprawiałaś intensywniej jakiś sport?


Kiedyś chodziłam regularnie na pływalnię. A teraz jedyny sport to ganianie za dzieckiem i po sklepach ;))

7. Co zawsze nosisz ze sobą (oprócz kluczy, dokumentów etc.)? 

Hm.. z nietypowych (a może i typowych rzeczy) to zawsze mam przy sobie mokre chusteczki i pampka na zmianę ;-))

8. Jakie wnętrza lubisz - nowoczesne czy staroświeckie?

Wnętrza.. raczej nowoczesne, minimalistyczne. Moooże kiedyś się tak urządzę.

9. Jak wolisz spędzać Boże Narodzenie - w domu, u rodziny, na wyjeździe?

Zawsze marzyło mi się wyjechać w góry na Święta. Czy to kiedyś zrealizuję? Nie wiem. Boże Narodzenie co roku spędzam z rodzinką u mojej Mamy (wcześniej także Babci, od tego roku nie będzie jej już wśród nas).

10. Gdybyś mogła zatrudnić pomoc domową to co najchętniej byś na nią scedowała: gotowanie czy sprzątanie?

A to jest dobre pytanie! Moje umiejętności kucharskie są dość marne, ale chyba jednak zatrudniła bym do sprzątania. Z kucharzenia zawsze można się podciągnąć, ale.. skąd wziąć czas na stanie przy garach całymi dniami i eksperymentowanie.

11. Jakie smaki preferujesz - kwaśne/słodkie, łagodne/pikantne?

Smaki.. zdecydowanie pikantne! Ze słodkich to tylko wyroby czekoladowe.



-  -  -  -  -  -  -

A teraz moje nominacje. Powinno być 11, ale... 


1. obserwuję raptem 20 blogów, z których część z Was brała już udział w zabawie kilkakrotnie, więc nie widzę sensu zarzucać Was kolejnymi pytaniami

2. część osób, które obserwują mój nie mają swoich blogów
3. biorę pod uwagę, że ktoś może "nie bawić się w takie rzeczy" ;) co oczywiście szanuję

W związku z tym.. nominuję (oczywiście jeśli macie ochotę odpowiadać na pytania) ... uwaga uwaga:


http://mamaniusia.blogspot.com/

http://mama-ka.blogspot.com/
http://zona-programisty.blogspot.com/
http://zochulek.blogspot.com/
http://mia-naszadrogaadopcyjna.blogspot.com/

oraz każdego z Was, drodzy Czytelnicy, jeśli tylko macie na to ochotę :-)


Moje pytania do Was..


1. Idą Święta. Czego życzysz sobie od Dzieciątka/Mikołaja/Gwiazdora? (w co tam kto wierzy :))

2. Choinka żywa czy sztuczna?
3. Twoje największe marzenie?
4. Wg jakiego motta żyjesz?
5. Gdzie pojechałabyś na wakacje marzeń?
6. Ulubiony kosmetyk?
7. Koncert czy opera?
8. Wymień 4 cechy za które lubisz siebie
9. Wymień 4 cechy, które cenisz u faceta
10. Jaki film byś poleciła każdemu?
11. Wolisz spódnicę/sukienkę czy spodnie?

2 komentarze:

  1. Odpowiem Ci w komentarzu, bo notkę już pisałam... Przy okazji jutro ją zedytuję jak nie zapomnę ;)

    1. Idą Święta. Czego życzysz sobie od Dzieciątka/Mikołaja/Gwiazdora? (w co tam kto wierzy :))
    Niczego... Od dawna Mikołaj nic mi nie przynosi ;)
    2. Choinka żywa czy sztuczna?
    Sztuczna...
    3. Twoje największe marzenie?
    Nie mam...
    4. Wg jakiego motta żyjesz?
    "Rób co chcesz i niczego nie żałuj"
    5. Gdzie pojechałabyś na wakacje marzeń?
    Norwegia!
    6. Ulubiony kosmetyk?
    Nie mam...
    7. Koncert czy opera?
    Koncert
    8. Wymień 4 cechy za które lubisz siebie
    punktualność, poczucie humoru, tolerancyjność, wrażliwość
    9. Wymień 4 cechy, które cenisz u faceta
    wrażliwość, zdecydowanie, poczucie humoru, szczerość
    10. Jaki film byś poleciła każdemu?
    Żaden nie przychodzi mi do głowy...
    11. Wolisz spódnicę/sukienkę czy spodnie?
    spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :) i też odpowiem w komentarzu.

    1. Dla mnie zawsze najpiękniejszym i zupełnie wystarczającym prezentem była książka :) (oczywiście jedna z tych, na które czekam)
    2. W domu rodzinnym mieliśmy zawsze sztuczną, dopiero później poznałam TEN zapach i atmosferę. W tym roku na pewno będziemy mieli żywą :)
    3. Żadnego szczególnego do którego bym dążyła nie potrafię wskazać. Po prostu chciałabym wieść spokojne, dobre życie. I żebyśmy byli zdrowi.
    4. Chyba nie mam.
    5. Szkocja, Norwegia, Jezioro Bajkał... ewentualnie ojczyzna Ani Shirley czyli Wyspa Księcia Edwarda :)
    6. Nie mam, nie jestem jakoś specjalnie "kosmetyczna", zwłaszcza gdy siedzę w domu i nie muszę... ;) Ale bardzo bardzo sprawdzały mi się kremy do twarzy Clinique, szkoda tylko że taka drożyzna...
    7. Koncert. Ale generalnie to nigdzie nie bywam.
    8. pogoda ducha, poczucie humoru, obowiązkowość, wrażliwość
    9. odpowiedzialność, poczucie humoru, dobre serce, bycie dobrym kierowcą
    10. To właśnie miłość (akuratni przed świętami:))
    11. Spodnie.

    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)