środa, 12 grudnia 2012

PRZETESTOWANE: Redd's grejpfrutowo-ananasowy


Kilka dni temu dopadłam w sklepie nową odsłonę piwa Redd's - grapefruit & pineapple

No powiem Wam, zostanie zdaje się moim faworytem! Grejpfrutowo-ananasowa odsłona przebiła moje ulubione dotychczas Redd' Cranberry!

Moja subiektywna opinia Redd's grejfrut-ananas: 10/10!
Moja subiektywna opinia Redd's żurawinowe - 10/10!


*  *  *

Żeby nie było, opiniuję bo chcę się podzielić swoimi wrażeniami zakupionych rzeczy. 
Moje opinie nie są sponsorowane!



Nowy Redd's jest dostępny w m.in. Tesco :-)

23 komentarze:

  1. Oo chętnie spróbuję. Do mnie Cranberry nie przemówił za to w lecie odkryłam piwo smakowe, które uwielbiam i polecam. To importowane z Hiszpanii cytrynowe Damm Lemon.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nie znam takiego, ale jak gdzieś trafię to wypróbuję :) Smakuje mi tez Lech Shandy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakich sklepach można juz kupic nowego redd'sa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dość rzadko jeszcze spotykany (w Real'u nie ma). Kupiłam bodajże w Tesco lub Auchan...

      Usuń
    2. Sprawdzałam już w realu, biedronce, żabce, kauflandzie i nie ma :( :P

      Usuń
    3. Ja dzisiaj kupiłam W POLO :)

      Usuń
    4. Widziałam dzisiaj w Społem :)

      Usuń
  4. Wy, kobiety, tak dbacie o zdrowie, ale to wcale nie przeszkadza pić Wam takich chemicznych potworków. Przecież to nie są naturalne soki, tylko syntetyki na dodatek dosładzane aspartamem. Wszelkie Reddsy i inne smakowe to nie są piwa, tylko procentowe oranżadki. Do tego szkodliwe. Skoro nie lubicie prawdziwego piwa, to pijcie wino albo wódkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym zrezygnować ze wszystkiego, co zawiera chemię, cukier lub konserwanty.... umarłabym z głodu. Spójrz na skład "zdrowych" jogurtów, serków czy szyneczek ;-P

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anonimowym. Dzisiaj kupiłam to "piwo", chciałam sprawdzić czy faktycznie jest takie dobre jak o nim mówią producenci. Wystarczył jeden łyk żeby zachciało mi się wymiotować. Tragedia, sztuczny, plastikowy smak i najgorszy jest moment kiedy na języku odzywa się tzw. drugi smak. Paskudne, nie pijcie tego.

      Usuń
    3. To prawda, Redd's ananasowo-grapefruitowy to plastikowy syf w smaku, ale za to żurawinowy mi bardzo smakuje. A chemia teraz jest niestety we wszystkim co jemy i pijemy :(

      Usuń
  5. Kolego wyżej, Ty nam kobietom życia nie układaj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dietetyk:) żywi się chyba powietrzem...
    A wino nie jest dosładzane? buahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amarena, którą zapewne się raczysz - tak.
      Kupuj wina z wyższej półki.

      Usuń
  7. Nowy smak zdecydowanie mi nie spasował. Kolosalna przewaga grejfruta, nie czuć w ogóle ananasa :( Mimo, iż lubuję się w piwach smakowych na pewno nie kupię tego wariantu smakowego po raz 2.

    Jabłuszko numer uno <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie próbowałam, ale jak tylko gdzieś go zobaczę to z pewnością kupię i spróbuję. Bardzo lubię piwa smakowe i skuszę się i na to. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskoczyła mnie ilość pozytywnych opinii. To jest moim zdaniem najgorszy redd's. Okropnie czuć słodzik, a ten chemiczny ananas niczym oranżada za 90 gr ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego, że nie to co dobre, ale to - co komu smakuje :)

      Co do posmaku "chemii" - wydaje mi się, że czuć go w każdym piwie smakowym.

      Usuń
  10. I tak najlepszy żurawinowy. na drugim miejscu - grejpfrut&ananas - ale też pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszny był jeszcze żółty cytrynowy, to zamienili na sztucznego ananasa i grapefruita... bleeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj próbowałam, to piwo jest ohydne! nie wspomnę że patrząc na etykietkę w składzie nie znajdziemy ani miligrama ananasa albo grejpfruta tylko aromat i kwas cytrynowy... i dokładnie tak to smakuje! chemia, kwas i tandeta ... już nie mówię, że cena taka sama jak za inne reddsy a butelka o,4 ... niezła ściema!

    OdpowiedzUsuń
  13. co do sun ponoc wycofali bo miał naj nizsza sprzedaż ;> dziwne skoro był najlepszy z wszystkich , nie oficjalnie ponoc zawierał substancje rakotworcze ...

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)