czwartek, 14 marca 2013

Wiadomości z frontu: od początku marca po dziś dzień ;)

Hejka :) 

W telegraficznym skrócie:

Rozpoczęliśmy sezon spacerkowo-rowerowy



Ogródek poczuł wiosnę...






Znaleźliśmy darmową i bardzo wciągającą zabawę, przy użyciu rulonu-rurki po materiale do pakowania oraz piłeczki ping-pongowej. Nawet nie przypuszczałam ile może być zabaw z ich użyciem :-)


Na Dzień Kobiet mój mężuś sprezentował córce kwiatka-układankę, teściowej zaś cebulkę (amarylis) ;-)


W LC Waikiki kupiłam Kathleen dwie pary spodni (jedne za 19,90 zł, drugie za 24,90 zł)

Polecam wejść, jak ktoś ma w okolicy, dużo promocji na ciuchy :-)


Z wiadomej okazji córka dostała też swoją własną puffkę:


Kupiłam też koopę rzeczy dla siebie oraz Minnie Interaktywną (nie zrobiłam fotki).


Będzie od Zajączka ;)




4 komentarze:

  1. Lubie promocje ,po co przepłacać.Pufa świetna.Wczoraj wiosna a dziś śnieżyca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne wiosenne spacery na zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zazdrościmy, u nas wszystko zasypane śniegiem. Przyłączam się do zachwytów nad puffką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale mi sie to nie podoba;P ja tez chce wiosne! a narazie mysle czy mam zabrać sanki dziś do przychodni:P

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)