poniedziałek, 14 stycznia 2013

PRZETESTOWANE: Henglein FOCACCIA



Skład: mąka pszenna, woda, tłuszcze roślinne, 2% oliwa z oliwek, substancje spulchniające: E-450, E-500, oleje roślinne, drożdże, sól, alkohol etylowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat.
 Zawiera gluten.

Producent: Henglein Gmbh, Niemcy 

Pyszne ciasto (wiem, wiem są substancje "E", ale w czym ich nie ma?), z powodzeniem może zastępować spód od pizzy ;))


Świetne na szybką kolacyjkę. 

Moja subiektywna ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. A gdzie to kupić? Bo chętnie spróbuję. Ja się ostatnio załamałam jak sprawdziłam że nawet w zwykłym chrzanie jest to cholerne E.

    OdpowiedzUsuń
  2. MIA, ja kupuję w Real'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle można focaccie znaleźć tuż obok ciasta francuskiego ;)

      Usuń
    2. Dzięki, w Realu mi brakuje że nie ma takiego świeżego ciasta pod pizzę które czasami kupuję w carrefourże dlatego tą foccacię chętnie spróbuję.

      Usuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)