poniedziałek, 14 stycznia 2013

PRZETESTOWANE: Trójaktywna emulsja do kąpieli Emolium P


Opisywać składu i zaleceń do stosowania produktu nie będę, wszystko znajdziecie na stronie producenta, 

Działanie na skórze mojego dziecka z podejrzeniem Atopowego Zapalenia Skóry - REWELACJA!

Skóra mojej Kathleen po kąpieli jest nawilżona do tego stopnia, że nie trzeba stosować dodatkowych balsamów/kremów. 

Cena - nie jest źle, jak na emolient oczywiście. W stacjonarnej aptece zakupiłam za ok 28 zł, przy czym emulsja jest bardzo wydajna ( 1 kąpiel to 1/2 lub 1 miarka - nakrętka, w zależności od stanu skóry). 
Butelka zawiera 200 ml.

Jedyny minus to brak opakowania "eko" czyli 400 ml (te zwykle wychodzą taniej niż dwa x 200 ml).

Moja ocena: 10/10! 

Polecam każdemu, niezależnie od wieku, jeśli jego utrapieniem jest sucha/szorstka skóra.

5 komentarzy:

  1. Ja po butelce Emolium kupiłam Oillan. W Superpharm był taki zestaw: emulsja do kąpieli 500 ml i 250 ml szamponu i płynu do kąpieli w jednym. To wszystko za 38 zł. Szampon mam Emolium więc 750 ml płynów do kąpieli za te pieniądze to w sumie nawet tanio wyszło. No ale generalnie te produkty tanie nie są niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mia, też mam ten zestaw z Oillan'u :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I który wolisz? Mnie ten Oillan wydaje się mniej tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. Na skórę mojej Kathleen'y lepiej działa ta trójfazowa emulsja z Emolium, jednak Oillan też jest jak najbardziej ok (kąpiel natłuszczająca, ten szampon i płyn 2w1 u nas beznadziejnie).

    OdpowiedzUsuń
  5. mi również tylko ta emulsja pomaga mimo iż jestem już dorosła:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)