środa, 6 lutego 2013

Wiadomości z frontu: mamy diagnozę...

No niestety. Na przewlekłym zapaleniu oskrzeli się nie skończyło. Mamy nową, nieciekawą diagnozę: astma oskrzelowa

Leczenie:

Ventolin aerozol
Flixotide aerozol
Singulair 4
Loratan

+ flavamed

+ nebulizacje NEBBUD-em, solą fizjologiczną i Berodual-em

Tak, wiem, że z astmą można w miarę normalnie żyć i że część dzieciaków z niej "wyrasta". Ale przeraża mnie myśl, że jak by nie patrzeć jest to choroba nieuleczalna, która może znów się uaktywnić za 5, 10, 30 lat.

Tymczasem walczymy o przywrócenie drożności oskrzelom.

10 komentarzy:

  1. O matko, no to się macie. U nas było podejrzenie astmy oskrzelowej, ale szczęśliwie po kościach się rozeszło.
    Z tym Pulmicortem to bosko, bo my zużyliśmy w kilku podejściach całe opakowanie a już je wyrzuciłam i nie mam jak sprawdzić serii. Nawet nie chce myśleć co z tym lekiem było nie tak.
    Zdrówka dla Kathleen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dobrze, że już nie możesz sprawdzić. Lepiej się nie stresować :)

      Usuń
  2. Wczesne rozpoznanie i dobrze dobrane leczenie to podstawa! Moja siostra ma od urodzenia astmę i to tak silną, że aż rentę z tego powodu dostawała!!!! jako niepełnosprawna! Po kilku latach dobrego leczenia - już zapomniała co to jest i o co chodzi, od lat ma święty spokój, oczywiście zna siebie i organizm (teraz już ma 20 lat) i obserwuje, ma leki pod ręką ale zapomniała co to astma :-)
    U was też będzie dobrze!
    PS: Ja 28 lutego mam wizytę u alergolog własnie z podejrzeniem astmy wysiłkowej u Młodego, pewnie po diagnozie sama spanikuje - mamy tak mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy 21 lutego konsultację alergologiczną. Ostatnia wizyta nic nie wniosła w nasze życie, bo pani doktor stwierdziła, że nie ma podstaw do szczegółowych badań i kazała się pokazać, kiedy wystąpi reakcja alergiczna. NO to teraz nasza pediatra mówi, że podstaw ma aż nadto. Dziś dzwoniliśmy i termin za dwa tygodnie.

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za dobre ustawienie leczenia!

      Usuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, nie zauważyłam wcześniej :) nadrobię w najbliższym czasie :D

      Usuń
  4. Ajć. Ostatnio wszędzie słyszę o astmie. Sama nie mam za dużego doświadczenia, ale wierzę, że traficie w dobre ręce. Dużo zdrówka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! obecnie szukamy dobrego alergologa

      Usuń

Przeczytałeś posta? Zostaw ślad po sobie ;-)